Biztos felmerül a kérdés, hogy hol és mikor találkoztam a sup-pal, mennyire vagyok profi evezős.

Bevallom nem vagyok régóta szerelmese ennek a sportnak mert csak 2 évvel ezelőtt Portugáliában találkoztam a sporttal. Részt vettem egy tanfolyamon és szerelem volt első evezőcsapásra. Azóta minden lehetőséget megragadva, a Balaton csodáit felfedezve evezek és töltekezem a természet energiáival.

Ha még nem próbáltad, tavasztól lehetőséged nyílik rá, hogy az északi parton, Alsóörson megismerkedj ezzel az új sportággal ill. kikapcsolódási formával.

Egy nehéz munkanap, vizsgaidőszak előtt, alatt, után az állva evezést erősen ajánlott kipróbálni. A víz közelsége, a környezet, a csend és mégis aktív testmozgás feltölt. A digitális világtól való néhány órás eltávolodás megtölti a szívetek örömmel, életszeretettel, megnyugszunk és talán meg is fogadjuk, hogy hetente vagy amikor időnk engedi újra vizre szállunk, hogy újra megtapasztalhassuk ezt a felszabadító érzést.

Itt a jóidő, SUPra fel!




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek: 9+1 hiba amit újoncként érdemes elkerülni

Néhány fontos tudnivaló vízre szálás előtt avagy a kérdések amik felmerülnek mindenkiben az első SUPozás előtt

SUP Vásárlás előtti tanácsok