2. Nap

1. Nap

Hosszú nap volt és nagyon korán indult nekem, felébredtem és kinéztem kabinból ez festői látvány fogadott.
Ilyen egy tihanyi napfelkelte:

Első éjszakánk a hajón nagyon nyugodt volt, a víz sem mozdult, így mi is elég gyorsan elaludtunk. Néhány másik hajóssal együtt pihentünk a kikötőben, akik az egykezes tókerülőre érkeztek gyönyörűséges fahajóikkal (Folkboat).

Az interjú

Az újságírók és a TV2 kamerája fogadott minket kora reggel. Nagyon szeretnénk, ha lehetőségeitek szerint támogatnánatok Foki Niki rehabilitációját, külföldi gyógykezelését, mert tényleg hatalmas segítség lenne neki és a családjának. Nem ismerjük a lányt de szerettünk volna egy nemes ügyet IS támogatni az ötletünkkel.

Az első teljes napunk

8 óra körül indultunk az első nagy kalandra...átmenni a tihanyi csövön. Ez pontosan az a rész, ahol a komp közlekedik. Ezen a rövid szakaszon lehetnek meglepetések, mivel a nyugati medencéből áramlik a víz a kisebb keletibe ezért előfordulhat ott nagyon erős áramlás is, de ezúttal csak a kompok keltette tengeri hullámokkal kellett megküzdenünk egy rövid szakaszon.
A sajkodi öbölben megálltunk egy rövid pihenőre és élőben bejelentkeztünk a Balatonsup #lakearound eseményénél, azt hittem nehezebben megy ez az előzés de mi jól szórakozunk :)) legalább mi, ha ti már annyira nem is.
Sajkod után kikötottünk Örvenyesen, ott egy kicsit pihentünk a strandi büfében, folyadékot pótoltunk. Kinga gyógyszerezett mert sajnos nem kicsit gyulladtak a mandulái, reméljük minden oké lesz!
A víz és az időjárás is ideális volt evezéshez, jól haladtunk, kb. óránként megálltunk egy-egy rövidebb szünetre a vízen, bojahoz kötöttünk és úsztunk egyet, elintéztük a telefonokat, Zsolttal Kinga tartotta a kapcsolatot, sajnos a versenyüknek nem kedvezett a szélcsend. Emiatt alig haladtak. Délután már módosították a távot is, kivették a nyugati medence megkerülését a versenytávból így már csak Tihanyig kellett visszatérni de ez is szenvedés volt.
Mi nem követtük tegnap az előzetes 2x4 órás evezés mert nem volt annyira meleg és fáradtak sem voltunk annyira, hogy kialálljunk. Zánkát már délután 2 körül Balatonakali partjainál  kiszúrtuk mégis csak 5 óra után érkeztünk meg, ez itt kicsit keserves volt, egyrészt mert nagyon messziről látszóditt már a régi gyermektábor jellegzetes épülete és azt hittük ha már látjuk akkor az közel van és hamar ott vagyunk. Nem teljesen így volt, sokat eveztünk kezdtünk fáradni és nagyon éhesek lenni.

Eközben elhatároztuk, hogy Révfülöp messze van megállunk Balatonszepezden mert nem kell hogy első nap kipurcanjunk.
Zsolt a hajóról szélre várva foglalt nekünk szállást a Tölgyfa panzióban. Nagyon rendes tőle, hogy levette ezt a terhet a vállunkról. Bár levette volna a deszka cipelésének a terhét is, Mert a strandon nem hagyhattuk a deszkáinkat, a szállásunk pedig 800 m felfelé a dombon...pont ez hiányzott mindkettőnknek, kínunkbam röhögtünk.
A panzió teljesen rendben volt, Olgi a tulajdonos fogadott minket és adott nekünk egy szép szobát.
Sokat nem kellett forgolódnunk...aludtunk mint a kisbabák.
Tudnék meg írni de indulnom kell.
Kapitányunk hajnalban ide hajózott, Kinga már lement. Indulunk...ma Szigliget a cél és egy finom vacsi!
tSUPP😘

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek: 9+1 hiba amit újoncként érdemes elkerülni

Néhány fontos tudnivaló vízre szálás előtt avagy a kérdések amik felmerülnek mindenkiben az első SUPozás előtt