3. Nap

Nehezen indult a napunk annak ellenére, hogy jól aludtunk és nyugodt éjszakánk volt.
Már a deszka lecipelésébe bele akartunk halni, éhesek voltunk és nagyon fáradtnak éreztük magunkat.
Nem túl korán indultunk, sokat szöszöltünk, húztuk az időt mindennel.
Vízre szálláskor a látvány picit feledtette a fáradtsagunkat de kicsit megijedtünk, hogy még egy egész nap van előttünk és így kell végigeveznünk.
Mindemellett nagyon szuper élet ez, folyton a vízen lenni. Nappal a deszkán, éjszaka a hajón. Persze szokni kell, mert amikor a parton vagyunk is egyfolytában “hullámzunk”, de ez elviselhető mellékhatás.

Kicsi szembeszél volt, Révfülöpöt céloztuk meg, a kikötő éttermet, hogy egy kiadós reggelivel feltöltsük az energiaraktárakat. Azt hiszem tojásrántotta ennyire jól meg sosem esett. Mintha kicseréltek volna minket, begyújtottuk a rakétáinkat és megcéloztuk Badacsonyt. Eszméletlenül szép a Balaton ezen a szakaszon is, nagyon gyorsan telt az idő, jól ment az evezés, ahogy a Gulács, Szent György-hegy, Badacsony a távolban Csobánc látványa kísért minket végig.
Eszembe jutott egy pálkövei nyaralás, aztán ahogy Ábrahámhegynél haladtunk ott is felsejlettek egy baráti hétvége vicces emlékei. Kingaval sztorizgattunk útközben, néha csobbantunk egyet. Badacsonyban ebédeltünk a kikötő éttermében, megörültünk a napi ajánlatnak és nagyon finom tojásos nokedlit ettünk. Ezután pihi az árnyékban és délután 5-kor útra keltünk Szigligetre, célállomasunkra. Útközben nagyon kedves család kívánt nekünk jó utat a vízről, jó érzés, hogy elismerik a teljesítményünket és szurkolnak nekünk.
Gyönyörű helyen van a kikötő, kilátással a Badacsonyra.
Kis szervezkedés következett mivel Kingának már napok óta fáj a mandulája és nem javul, hősiesen bírja a nappal okát de estére nagyon ledönti a lábáról és úgy döntött, hogy vhogy be kell jutnia az orvosi ügyeletre. Tapolcara ment ahol megvizsgálták és sajnos tüszős mandulagyulladás a diagnózis, antibigyot kapott, amit csak ma tudunk kiváltani majd vhol Keszthelyen. Szóval ma a 4. napunkon Kingáért is evezünk, hogy tudja folytatni az SUPozást. Remélem minden rendben lesz.
Mikor visszatért vészesen közeledett egy vihar, óriás villámokkal, fenyegető sötét felhőkkel. Összeszedtük a SUP deszkákat vízről, hogy ne kapja fel a vihar és biztonságba helyeztük a legfontosabb felszerelésünket. Szerencsére a vihar elkerült minket, így jót beszélgettünk lefekvés előtt  a decken, majd hagytuk, hogy álomba ringasson minket a hajó.
Ma rövidebb távot kell mennünk, Keszthelyig emiatt a délelőtt lazulás van, kiadós kikötői reggelit követően, kiszabadítjuk a biztonságba helyezett SUPokat (a kikötői játszótér csúszdája alatt éjszakáztak)

Figyeljetek a Balatonsup Facebook és Instagram oldalait friss fotókért és videókért.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Tippek: 9+1 hiba amit újoncként érdemes elkerülni

Néhány fontos tudnivaló vízre szálás előtt avagy a kérdések amik felmerülnek mindenkiben az első SUPozás előtt